کیف پول کام

::.کیف پول آنلاین بسازید.::

کیف پول کام چیست؟

بسیار پیش آمده بخواهید از دوستان خود پول قرض کنید یا میخواهید مبلغی رو به صورت آنلاین دریافت کنید یا میخواهید بابت کاری که برایش انجام دادید پول بگیرید این مشکل همیشه بوده است که نخواهد دوست شما کارت به کارت کند یا به بانک دسترسی نداشته باشد چاره چیست؟چاره دریافت انلاین هستش

چگونه؟شما با عضویت در سیستم و وارد کردن اطلاعات خود برای شما یک صفحه پرداخت اختصاصی ساخته می شود که میتوانید مبلغ خود را از صفحه فوق به دوستان خود بگوید برای شما پرداخت کنند مبلغ پرداختی توسط دوستان شما ظرف حداقل یک ساعت تا 24 ساعت کاری به حساب شما واریز خواهند شد

سیستم کام پنجشنبه ها و جمعه ها تسویه حساب ندارد و در روز های تعطیل نیز تسویه حسابی انجام نخواهد شد راجب این مسئله سوالی نفرمایید

::.فرم ثبت نام درگاه و کیف پول.::

لطفا قبل ثبت نام در پائین صفحه شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید ثبت نام شما به منزله تایید قوانین می باشد

فرم ثبت تخلف درگاه

لطفا درگاه متخلف را با فرم زیر به ما گزارش دهید

فرم ثبت نام

کیف پول کام

مرحله 1 از 2 - اطلاعات هویتی

0%

فرم کارمزد های تراکنش

از هرتراکنش تا سقف 50 هزارتومان 1.5 درصد از مبلغ کسر خواهد شد

از هر تراکنش از 50 هزارتومان تا سقف 150 هزارتومان 1 درصد از مبلغ کسر خواهد شد

از هر تراکنش از 150 هزارتومان تا 25 میلیون تومان فقط 8000 تومان بابت کارمزد از مبلغ کسر خواهد شد

حداقل مقدار تراکنش در سیستم 100 تومان و حداکثر مقدار 25 میلیون تومان می باشد

شرایط استفاده

ويرايش قوانين سامانه تجارت جهانی کام در تاريخ 17 تیر 96 صورت پذيرفته و کليه کاربران تا 45 روز آينده موظف به مطالعه قوانين وبسايت ميباشند. بديهی است بعد از بازه زمانی مذکور، کليه کاربران موظف به پذيرش و رعايت قوانين جديد وبسايت ميباشند. کلیه بندهای ذکرشده در این صفحات، برداشت نهایی از سیاست امنیت اطلاعات سامانه تجارت جهانی کام است که سعی در احترام میان حقوق سایر کاربران سامانه و سایت سامانه تجارت جهانی کام و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و انجام کلاه‌برداری در بستر فراهم‌شده از سوی سامانه کام، تنظیم و تدوین‌شده است. بر اساس سیاست امنیت اطلاعات سامانه کام، چنانچه سامانه کام تصمیم به اعمال تغییرات در سیاست امنیت اطلاعات و یا قوانین باشد، می‌بایست یک ماه قبل از اعمال تغییرات کاربران را از طریق نمایش هشدارها در وب‌سایت، مطلع سازد. لازم است کاربران نیز هرچند وقت یک‌بار قوانین را مطالعه کرده و از تغییرات احتمالی مطلع گردند.دسترسی به قوانین همواره از طریق آدرس https://stjc.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%be%d9%88%d9%84-%da%a9%d8%a7%d9%85 امکان‌پذیر خواهد بود.

*توجه: لطفاً تمامی صفحات را به‌طور کامل و دقیق مطالعه و امضا نمایید.

  1. سایت سامانه کام در ایران مدیریت‌شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است. لذا چنانچه کاربری اقدام به انتقال وجه و یا خریدوفروش محصولات غیرقانونی کند اطلاعات وی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.
  2. علاوه بر خريد و فروش موارد خلاف قوانين جمهوری اسلامی ايران در سامانه کام، خريد و فروش پول، وجوه مالی و اوراق بهادار (مبادله پول با پول) نيز در سامانه کام ممنوع ميباشد. به طور مثال دريافت وجه ريالی و يا تومانی درون سامانه کام و پرداخت دلاری از طريق پی پال در سامانه کام ممنوع ميباشد و در صورت مشاهده، حساب کاربری کاربران خاطی مسدود خواهد شد.
  3. استفاده از سرويس سامانه کام در سايت هايی که دارای مضامين غیر قانونی، مضر، تهدید کننده، توهین آمیز، زیان آور، غیر اخلاقی، افترا آمیز و مبتذل باشد و همینطور سايتهايی که به نژاد ، گروه و یا دسته خاصی از مردم توهین کرده باشند مجاز نميباشد و در صورت مشاهده، شناسه کاربری خاطی، توقيف خواهد شد.
  4. استفاده از سرويس سامانه کام به منظور خريد و فروش غير قانونی محصولات دارای حق چاپ و نشر (copyright) مجاز نميباشد و در صورت مشاهده و يا گزارش، شناسه کاربری خاطی، متوقف خواهد شد.
  5. استفاده از سرويس سامانه کام، در سايت های حراج و مزايده ممنوع ميباشد.
  6. استفاده از سرويس سامانه کام، در سايت های تبليغات کليکی سرمايه گذاری که با عنوان باکس در اينترنت شناخته شده هستند ممنوع ميباشد. (اين ماده قانونی از تاريخ ١٤ فرودين ماه، بنابر ماده ٢١ قوانين جرائم رايانه ای (بند ه – ٦) ابلاغ شده و حداکثر تا ٤٥ روز بعد از ابلاغ سايت های فعال در اين زمينه ميبايست نسبت به حذف درگاه زرين پال از سايت های خود اقدام کنند.)
  7. استفاده از سرويس سامانه کام، در سايت های فروشگاهی که اقدام به فروش فيلم و سريال ميکنند و در سامانه ساماندهی نيز ثبت نشده اند غير مجاز است و در صورت مشاهده، حساب کاربری خاطی، توقيف خواهد شد.
  8. استفاده از سرويس سامانه کام، برای موارد خريد و فروش کالاهای زير، مجاز نميباشد:
    1. تمامی موارد منع شده در قانون جرائم رایانه‌ای کشور
    2. اموال غیرمنقول
    3. کارت‌های بخت‌آزمایی، قمار و شرط‌بندی
    4. vpn و موارد عبور از فیلترینگ جمهوری اسلامی ایران
    5. هرگونه آموزش هک و نفوذ و دسترسی غیرمجاز
    6. کالاهایی که به نحوی حقوق ناشر را رعایت نمی‌کنند (خلاف قوانین کپی‌رایت)
    7. کالاهایی که به تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران نرسیده باشند
    8. سیگار و سایر مواد دخانی
    9. مواد مخدر و روان‌گردان
    10. مشروبات الکلی و نوشیدنی‌های سکرآور
    11. انواع سلاح‌های گرم و سرد
    12. کالاهایی که مبادله آن‌ها دارای مقررات و نظامات خاص است
    13. کالاهایی که برای مصرف‌کننده خطر جدی در پی دارد
    14. کالاهایی که مبادله آن‌ها طبق قانون ممنوع است
    15. کالاهایی که مبادله آن‌ها مغایر با آداب اسلامی است
    16. کالاهایی که انجام فعالیت‌های غیرقانونی را به نحوی تشویق یا تسهیل می‌کنند
    17. کالاهای قاچاق
    18. کالاهای به‌دست‌آمده از ارتکاب جرم یا نقض مقررات کشوری و لشکری
  9. انتشار ویروس‌های اینترنتی به‌منظور سوءاستفاده از حساب کاربران سامانه کام مجاز نیست و در صورت مشاهده با شناسه کاربر خاطی برخورد شده و همچنین موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.
  10. جمع‌آوری و ذخیره اطلاعات شخصی درباره سایر کاربران برای اهداف تجاری از طریق سامانه کام ممنوع است و در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.
  11. پس از عضویت اولیه، سامانه کام اطلاعات واردشده را بررسی و به‌صورت مرحله‌به‌مرحله سطح تأیید کاربر را افزایش خواهد داد برای انجام عملیات تأیید، سامانه کام با تلفن واردشده تماس می‌گیرد، آدرس را از طریق ارسال کد 10 رقمی، تأیید می‌کند و کپی شناسنامه و کارت ملی کاربر را نیز درخواست می‌کند.
  12. افراد زیر سن قانونی (زیر 18 سال) مجاز به عضویت در سایت سامانه کام و استفاده از خدمات سامانه کام نمی‌باشند.
  13. استفاده از چند نام کاربری برای یک شخص در سامانه کام ممنوع بوده و در صورت مشاهده موارد تخلف، سایر شناسه‌های کاربری مربوط به شخص خاطی، توقیف خواهد شد.
  14. بر طبق سیاست امنیت اطلاعات، سامانه کام متعهد می‌شود که از اطلاعات خصوصی کاربران محافظت کند و این اطلاعات را مخفیانه نزد خود نگه دارد و برای سایر اشخاص فاش نکند. البته به‌استثنای مواردی که به‌موجب قانون مجبور به انجام این کار باشد.
  15. سامانه کام هیچ‌گاه از کاربران خود، اطلاعاتی را از طریق ایمیل درخواست نخواهد کرد. سایر درخواست‌های سامانه کام از طریق تیکت ها و درون وب‌سایت سامانه کام انجام می‌شود و از ایمیل تنها به‌منظور اطلاع‌رسانی و یا درخواست مشاهده لینک‌هایی درون وب‌سایت سامانه کام استفاده خواهد شد.
  16. سامانه کام از کاربران خود می‌خواهد، حتماً شناسه کاربری و کلمه عبور خود را در صفحاتی که دارای آدرس اس تی جی سی دات ای ار(stjc.ir) است، وارد کنند. اطلاعات این صفحات، توسط گواهینامه ssl محافظت می‌شوند و بنابراین برای امنیت بیشتر صفحات با پیشوند https در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. بدیهی است در صورت واردکردن اطلاعات در آدرس‌هایی به‌جز آدرس stjc.ir مسئولیت و عواقب از دست رفتن اطلاعات و یا سرقت اطلاعات با کاربر موردنظر است.
  17. به سبب جلوگیری از کلاه بردای، هر کاربر در سامانه کام امکان واردکردن شماره‌حساب‌های خود و شماره کارت‌های خود را دارد. کاربران می‌بایست تنها شماره‌حساب‌هایی که به نام آن‌ها است را وارد کنند و سامانه کام هیچ مسئولیتی در مورد حساب‌ها و کارت‌های متصل بانام افراد دیگر در حساب شخص دیگر نخواهد داشت. برای تأیید حساب واردشده، سامانه کام کپی کارت را از کاربر دریافت و در پایگاه داده‌های خود آرشیو می‌کند.
  18. هیچ تراکنشی نه به‌صورت ورودی و نه به‌صورت خروجی (به‌جز دروازه‌های آنلاین) از حساب‌ها و کارت‌های دارای نام متفاوت بانام کاربر عضو موردپذیرش نیست و سامانه کام وجه ورودی را (در صورت انتقال از کارت یا حساب با نام شخصی به‌جز شخص واردکننده وجه) به‌حساب مبدأ برگشت خواهد زد. به‌طور مثال اگر کاربری با نام X در سامانه کام عضو شده و با کارت فرد دیگری به نام Y وجه را به در زرین‌پال وارد کند، سامانه کام وجه را با کسر کارمزد بانکی احتمالی به‌حساب Y برگشت خواهد زد. در مورد وجه خروجی نیز از کاربر خواسته می‌شود تا حساب‌ها و کارت‌های به نام خود را وارد کرده و از واردکردن اطلاعات حساب‌های متفرقه، خودداری کند.
  19. انتقال وجه به‌صورت داخلی در وب‌سایت شامل هیچ هزینه اعم از کارمزد یا موارد مشابه نیست. همچنین ورود وجه از طریق هر درگاهی در سامانه کام، شامل هیچ هزینه اضافی نبوده و وجه انتقالی عیناً به‌حساب مقصد، منتقل خواهد شد.
  20. در حال حاضر کارمزد کسر شده برای تراکنش‌های خروجی از سامانه کام (برای عموم کاربران) معادل 1.5% از رقم خروجی است. سامانه کام این اجازه را دارد تا با کاربران خاص قراردادهای ویژه‌ای را امضا کرده و این رقم را افزایش یا کاهش دهد. به‌طورمعمول سامانه کام برای موسسه‌های خیریه و قرض‌الحسنه این رقم را کاهش می‌دهد. ضمناً چنانچه سامانه کام قصد اعمال تغییر در این رقم را برای عموم کاربران داشته باشد می‌بایست طبق سیاست امنیت اطلاعات خود، از یک ماه قبل از اعمال تغییرات، کاربران خود را از این تصمیم، مطلع سازد.
  21. برای کاربران سطح تأیید نقره‌ای، از زمان درخواست خروج وجه تا زمان واریز به‌حساب ممکن است زمانی بین ۱ تا ۴ روز کاری سپری شود. این زمان به سبب اطمینان از صحت تراکنش‌های ورودی و بر طبق سیاست امنیت اطلاعات سامانه کام است. همچنین برای کاربران سطح تأیید طلائی این زمان مابین ۱ تا ۴۸ ساعت کاری خواهد بود.
  22. به سبب تعامل با بانک‌ها، سایر تراکنش‌های ورودی و خروجی سامانه کام بر اساس قوانین داخلی بانک‌های جمهوری اسلامی و شبکه شتاب انجام می‌شود. یکی از قوانین مهم در این شبکه امکان بازگردانی وجه انتقالی از این شبکه تا پایان آن روز است که تراکنش‌های سامانه کام نیز شامل این قانون می‌باشند. به سبب اطمینان بیشتر و بر اساس قانون ذکرشده فوق، سامانه کام این اجازه را خواهد داشت که حداکثر تا 24 ساعت از انجام تراکنش (چه تراکنش‌های ورودی، خروجی و داخلی) وجه را به‌حساب مبدأ برگشت بزند. البته در این شرایط لازم است سامانه کام اطلاعات برگشتی را به صاحب حساب مقصد ارائه کند.
  23. سایت‌هایی که از سرویس سامانه کام استفاده می‌کنند، دارای سیاست امنیت اطلاعات و قوانین خاص خود می‌باشند. سامانه کام از کاربران خود می‌خواهد قبل از هرگونه خرید از این وب‌سایت‌ها قوانین و سیاست امنیت اطلاعات آن‌ها را مطالعه نموده و سپس نسبت به خرید اقدام کنند. چراکه در صورت سوءاستفاده‌های احتمالی، مسئولیتی بر عهده سامانه کام نیست
  24. اگرچه سیاست امنیت اطلاعات سامانه کام بر مبنای جلوگیری از سوءاستفاده و کلاه‌برداری تدوین‌شده است و فعالیت سایر کاربران بر این مبنا ارزیابی می‌شود، اما زرین‌پال هیچ مسئولیتی در قبال کلاه‌برداری‌های انجام‌شده، توسط کاربران ندارد. چنانچه موردی در این مبنا به زرین‌پال گزارش شود (به‌طور مثال انتقال وجه به فروشنده و عدم تحویل کالا از سوی فروشنده) زرین‌پال محیط گفتگوی دوطرفه‌ای تحت نظارت خود ایجاد خواهد کرد تا ابتدا مورد از طریق گفتگو حل شود. چنانچه بعد از انجام گفتگو اختلاف میان کاربران مرتفع نگردد امکان پیگیری از طریق مراجع قانونی برای طرفین وجود دارد و در صورت درخواست مراجع ذیصلاح اطلاعات طرفین در اختیار آن‌ها قرار داده خواهد شد.
  25. چنانچه در مورد وجه منتقل‌شده اختلاف به وجود آید (مثلاً کاربری وجهی را به‌حساب فروشنده واریز کرده اما پس از گذشت زمان موردتوافق) هنوز کالا یا سرویسی تحویل نگرفته باشد و سامانه کام محیط گفتگویی میان طرفین باز کند وجه در حالت دارای اختلاف مالی قرار می‌گیرد و امکان انجام هیچ عملیاتی روی رقم موردنظر از سوی طرفین وجود نخواهد داشت. همچنین سایر تراکنش‌هایی که از وجه موردنظر، در سرویس سامانه کام انجام‌شده باشد به حالت معلق (دارای اختلاف) تبدیل خواهد شد.
  26. پس از ایجاد محیط گفتگوی دوطرفه میان کاربران دارای اختلاف، سامانه کام بر این گفتگو نظارت کرده و در پایان به صلاحدید خود تراکنش را تأیید یا رد می‌کند.
  27. زرین‌پال به‌شدت با اسپم مخالفت می‌کند و در صورت مشاهده اسپم از سوی کاربران خود، حساب کاربر خاطی را مسدود می‌کند. مواردی که از این نظر برای سامانه کام تخلف شناخته می‌شوند عبارت‌اند از ارسال لینک‌های پرداخت سامانه کام به‌صورت اسپم.
  28. هرگونه سوءاستفاده از سرویس سامانه کام و یا استفاده ماشینی از سرویس سامانه کام، بدون هماهنگی با این وب‌سایت ممنوع بوده و در صورت مشاهده با کاربر خاطی، برخورد خواهد شد.
  29. هرگونه فعاليت تبليغاتی بر عليه سامانه کام ممنوع بوده و در صورت مشاهده حساب کاربر خاطی توقيف خواهد شد. بديهی است سامانه کام در صورت توقيف حساب کاربری، سامانه کام موظف به تسويه حساب تراکنش های موجود با کاربر ميباشد.
  30. کاربران سامانه کام می‌بایست هرگونه تغییر تلفن و آدرس خود را از طریق تیکت به اطلاع سایت برسانند. بدیهی است در صورت مشاهده اشکال در آدرس و تلفن، حساب کاربری خاطی، توقیف خواهد شد
  31. هیچ کاربری حق واگذاری شناسه کاربری خود به فرد یا شرکت دیگر را ندارد. بدیهی است در صورت تخلف، مسئولیت و عواقب آن بر عهده اطلاعات فرد یا شرکت ثبت‌شده در زرین‌پال است.
  32. کاربر سامانه کام که به‌عنوان فروشنده فعالیت می‌کند، موظف است نسبت به ارسال کالا و یا ارائه خدمات فروخته‌شده از طریق اینترنت رسید اخذ نماید و پایگاه داده جداگانه‌ای جهت نگهداری تأییدیه مشتری، در خصوص کالا یا خدمات تحویل داده‌شده داشته باشد. بدیهی است که هرگونه مسئولیت، در زمینه کیفیت یا کمیت کالای ارائه‌شده و نیز ارسال آن بر عهده فروشنده است و در صورت اعلام مشتری مبنی بر عدم دریافت کالا، فروشنده موظف به ارائه رسید دریافت شده از سوی مشتری است.
  33. فروشنده موظف است اطلاعات کامل خریدار را از مشتری دریافت کند. گاهی اوقات ممکن است، سامانه کام به‌منظور تطبیق اطلاعات فروش، با فروشنده و خریدار به‌صورت جداگانه تماس گرفته و اطلاعات سفارش و خرید انجام‌شده را دریافت کند. این کار به‌منظور جلوگیری از سوءاستفاده و کلاه‌برداری در سامانه کام انجام می‌شود و طرفین ملزم به در اختیار گذاشتن اطلاعات به سامانه کام می‌باشند
  34. فروشنده موظف است شماره رسید دیجیتالی تأییدشده از سوی سامانه کام را به نحوی واضح و آشکار روی سایت خود به خریدار نمایش دهد. البته چنانچه پرداخت‌کننده نیز عضو سامانه کام باشد، امکان مشاهده جزئیات تراکنش وی، درون کنترل پنل شخصی خود نیز وجود دارد.
  35. هر نوع ضرر و زیانی که به هر نحو از سوی فروشنده به خریدار و یا از سوی خریدار به فروشنده وارد شود می‌بایست مابین آن‌ها برطرف شود و سامانه کام امکان گفتگوی دوطرفه به‌منظور حل مشکلات را از طریق بخش تیکت فراهم می‌کند و در صورت عدم حل مشکل، امکان پیگیری قضایی برای طرفین وجود دارد. همچنین چنانچه ضرر و زیانی از سوی هر یک از طرفین به سامانه کام وارد شود، زیان دهنده موظف به جبران خسارت است.
  36. سامانه کام ميتواند در هر زمان که به فعاليت يا اطلاعات هويتی کاربری مشکوک شد، حساب کاربر را توقيف و مدارک هويتی و شناسائی بيشتر را از کاربر درخواست کند. پس از ارسال مدارک درخواست شده توسط سامانه کام، سامانه کام ملزم به آزاد سازی حساب کاربر و اجازه دسترسی به فعاليت در سامانه کام نمايد.
  37. کاربران می‌توانند در صورت عدم تمایل به فعالیت، حساب کاربری خود در سامانه کام را بنا به درخواست خود از طریق تیکت، متوقف کنند. سامانه کام کاربر موردنظر را توقیف می‌کند اما از پایگاه داده‌های خود حذف نمی‌کند. این کار به‌منظور نگهداری جزئیات کاربران و تراکنش‌های آن‌ها، انجام می‌شود.
  38. سامانه کام اجازه دارد، کاربرانی که خلاف قوانین فوق را اجرا می‌کنند متوقف کرده و تصمیم‌گیری نهائی در مورد حساب و موجودی آن را به‌صراحت به کاربر متخلف اعلام نماید.
  39. سامانه کام از کاربران خود می‌خواهد، چنانچه قوانین فوق را قبول دارید نسبت به عضویت در سایت اقدام کنید و چنانچه مایل به ادامه فعالیت نیستید درخواست توقیف شناسه کاربری خود را از طریق بخش تیکت ها اعلام کنید. چنانچه در رابطه با قوانین سایت سؤالی دارید از طریق بخش «ارتباط با ما» تماس بگیرید و یا با شماره تلفن 33361805-045 ارتباط برقرار کنید و یا اینکه از طریق آدرس: اردبیل – خیابان شهید رجایی – کوچه شهید مظاهر دادجوپ – پلاک 144 – واحد 1 و با کد پستی: 5617654747 با سامانه تجارت جهانی کام مکاتبه کنید.